środa, 26 lutego 2014

mix










12 komentarzy:

  1. Fajny mix. Widzę pyszności na niektórych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful post, I love these pics!!!
    kiss Giuly

    www.thefashionmamas.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I forgot...beautiful gold pig!!!
    kiss Giuly

    www.thefashionmamas.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the piggy bank---- but especially love the baby!!!! SO SWEET!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj taka świnka by mi się z pewnością przydała, jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix zdjęć :) a co to za śpioszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a ten śpioszek to mój kochany synek ;)

      Usuń
  7. Ojej, jaki ladny turkusowy zegarek i jakie pysznosci, a ja akurat od dzisiaj powstrzymuje sie ze slodyczami

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam sie w śwince!

    http://okiemmalejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)