czwartek, 20 lutego 2014

grey


Witam!
Dziś spódniczka w roli głównej. Dostałam ją od siostry, i jest to ostatnio najczęściej noszona przeze mnie spódniczka. Uniwersalna, krój jaki lubię, kolor też. Tylko ten materiał, który tak źle się prasuje...;( Ale w tym przypadku nie wpływa to na me uczucia względem niej. Często jest tak, że gdy jakaś część garderoby ma "ciężki" materiał, to niestety, ale nie podbija mego serca, a z tą kiecka jest inaczej. ;)








szpilki - Boot Square
torba - Cropp
opaska - Centro
reszta - nie pamiętam

4 komentarze:

  1. Widzę, że figurę po ciąży bardzo szybko odzyskałaś. Fajny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dobre geny ;) Figurę sprzed ciąży odzyskałam niemalże po porodzie ;)

      Usuń
  2. Love the top, you look gorgeous!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)