niedziela, 17 listopada 2013

brown


                  Hej hej haj heloł! ;)
     Weekend już prawie za nami, ja sącze winko, mniami...;)
     Co na sobie miałam? Brązy jesienne...Tak to jest, że kolor brązowy kojarzy się chyba każdemu z jesienią...i wtedy najbardziej pasuje się w niego opatulać, przynajmniej według mnie.;)
     Spódniczka wygląda tak, jakby była brudna, nie doprana, ale uwierzcie jest czysta, taka po prostu jej uroda. ;) I to mi się w niej podoba. Mam ją ok. 1,5 roku, i jak to u mnie czasem bywa, rzecz musi poleżeć, powisieć w mej szafie jakiś tam czas, aby mogła zaistnieć gdzieś publicznie. A jak już zaistnieje, to istnieje dość często, ale...nie zawsze tak jest...różnie u mnie bywa...;)






botki - CCC
spódnica - Combobella
koszula - Stradivarius
kurtka, bransoletka, kolczyki - no name
zegarek - Edibazzar

6 komentarzy:

  1. this watch is everything!


    http://theminimalistchic.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  2. nice jacket!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I totally adore your look girl! If you get a free moment, I'd love to hear your thoughts on my latest post.
    Win $100 to spend on Choies!!
    Follow me on Cosa Mi Metto???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)