środa, 25 września 2013

panther


     W to lato bardzo rzadko chodziłam w sukienkach, a jeśli już, to tą panterkową miałam na sobie chyba najczęściej - aż 3 razy!!
     Ogólnie wpatrując się w moją szafę, doszłam do wniosku, że tego lata nosiłam chyba jedno i to samo. A już totalny rekord pobiłam w noszeniu najnowszych, białych sandałek...;) Jest tyle bluzek, spódnic, sukienek,butów, które tylko sobie tam wiszą lub leżą. Nie wiem, po prostu nie wiem...
     A swoją drogą mam pełno ubrań, których nie noszę, a szkoda mi wyrzucić, ale to już inna bajka...


sandałki - no name
sukienka - H&M
torebka - sh
biżuteria - no name

2 komentarze:

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)