piątek, 26 lipca 2013

pool


            Hej!
   Dziś post z leniwej niedzieli. Wiem, za chwilę kolejna niedziela...;)
   Zdjęcia przy basenie, zanim wskoczyłam do niego, by się ochłodzić. Od kilku lat marzył mi się basen, a w tym roku mój mąż spełnił to życzenie i pluskam się w nim i cieszę jak dziecko. ;) Razem z siostrą szalejemy jak małolaty. ;)
   Żółty w modzie i ja nie patrząc na te trendy na żółto...;)
Miłego weekendu!! ;))*








sandałki - Centro
spódniczka, kolczyki - Cubus
top - Topshop
bransoletki - Malvaretki i no name

1 komentarz:

  1. Taki basen mi się marzy.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)