poniedziałek, 24 czerwca 2013

hat

   O kapeluszu myślałam już od dawna, ale ciągle było nam nie po drodze. Teraz, gdy już go mam, pomału się z nim oswajam, i myślę, że wychodzi mi to całkiem nieźle. ;) 
   Zestaw, który mam na sobie bardzo mi odpowiada, jest wygodny i w moich ulubionych kolorach. 
   A w ręku znowu ta sama torebka...pomyślicie, że nie mam innej...Jasne, że mam, ale z tą się tak zżyłam, że ciężko mi się od niej oderwać...;) A poza tym , myślę, że fajnie przełamuje kolorystykę, w nieoczywisty sposób.




sandałki - CCC
spodnie - no name
bokserka - Moodo
sweterek - Romwe
kurtka - Only
torebka - New Yorker
kapelusz - House
naszyjnik - Romwe...?
zegarek - no name

6 komentarzy:

  1. torebka świetna
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń

  2. Hey doll,
    I just wanted to see whats going on on your blog and to say hey,and I have to admit you are growing and becoming better. Great blogspot! Wanted to let you know that I host a great giveaway, you have the chance to win 100$ coupon.
    Wish you a successful week!
    VIEWRAMA

    my
    Persunmall Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest kurteczka :))
    Zapraszam serdecznie do mnie na mega konkurs z butikiem LOLA :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)