piątek, 28 czerwca 2013

city

     Hej!
   Na sobie mam fajne mokasyny, fajne, ale tylko z wyglądu, niestety nie nadają się do chodzenia dłużej niż przejście 200 m (może i to za dużo), niestety. Zakładam je rzadko i zawsze na dłuższe niż 200 m przejście, czego efektem są moje poranione do krwi stopy, które po zagojeniu świecą bliznami. :(  Dodam, że rajstopy na nogach i plastry nie pomagają. Spytacie-po co mi takie buty?        Szkoda mi ich wyrzucić, bo mi się podobają...I  w sumie zawsze mogę je założyć na bardzo krótkie wyjście.......(Tak sobie tłumacz...).
   Rozpisałam się o koszmarnych butach, a reszta? A reszta już na szczęście należy do moich ulubionych . ;)
   Nowa kurtka, która kolorem dodaje życia nie jednemu zestawowi, i spodnie, o których pisałam chyba kilka razy, że są świetne. 
   I co jeszcze? I dowód na to, że posiadam też inną torebkę, czego nie mogliście powiedzieć patrząc na moje ostatnie posty...;)






mokasyny - House
spodnie - no name
bluzka - H&M
kurtka - Orsay
torebka - Reserved
naszyjnik - New Yorker
okulary, kolczyki - no name

8 komentarzy:

  1. I love the red jacket!! :)


    P.s I invite you to my giveaway! :)

    Click here to win $100 voucher to Chicwish.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety chyba każda z nas ma chociaż jedną parę butów nie wygodnych , ale ślicznych - więc się nie przejmuj ani nie tłumacz :)

    świetna stylizacja i ten kolor kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice jacket! :) You have a nice blog. I am your new follower on GFC. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog. See you! :)

    XX, IamJenniya

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci do twarzy w takich intensywnych barwach i w takich dużych kolczykach, wyglądasz extra :) będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział w moim pierwszym konkursie w którym są do wygrania ciuszki :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka jest świetna a cały zestaw super wygląda :)))
    Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kurtka. Ja szukam takiej czarnej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful outfit dear, I love your blog! Would you like to join my summer give away party? Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi sweetie!
    I like your jacket a lot!
    I kindly invite you to join a giveaway held on my blog! Three easy steps & you might find yourself on the winners list! :)

    Your chance to win in an International Giveaway!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)