wtorek, 28 maja 2013

must have ?

   Dzisiejszy post miał pojawić się już dość dawno, w tym czasie zdążyłam nabyć kilka rzeczy z mej listy, ale pomimo to wrzucam całość. 



Strasznie podobają mi się takie sandałki, tylko konieczne do przytrzymania stopy paski, a przy tym jakie szykowne. A dodatkowo - sexy!





Czuby? Tak! Uważam, że są mega sexy, i mega eleganckie.


Kaloszy w mej szafie brak, więc nic dziwnego, że na mej liście się pojawiły.


Balerinek kilka posiadam, ale niestety wszystkie uwierają. 



Ciekawe botki ? Czemu nie...;)


Moja garderoba domaga się uniwersalnego płaszcza.




O fajnej ramonesce wręcz marzyłam...




O żakiecie też...


Pakowna, trendy, co więcej?


Uwielbiam kuferki! Za ich kształt, i za to, że tak jakoś łatwiej jest w nich coś znaleźć...(choć nie zawsze;). Wydają mi się takie uporządkowane...;)

Bransoletek nigdy za dużo.


A długich kolczyków tym bardziej. Te są boskie!




Okularów zawsze miałam mało. Za mało...;)


Uwielbiam podkreślać nogi, więc uwielbiam szorty!


Krój, który barrrrdzo lubię. Ponadczasowość, wygoda, dziewczęcość,  urok, trendy, etc...


Luźne sweterki, bluzeczki, pasują do wszystkiego, a dodatkowo pomogą coś ukryć,  jak ich nie kochać? ;)


Urozmaicą każdy zestaw, a dodatkowo ochronią szyję przed chłodem.


Nowy kolor, może fryzura...



2 komentarze:

  1. Dziękuje za odwiedziny i życze powodzenia w konkursie ;))

    Jesli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga to zapraszam :)
    Jedna z zasad konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze buty, kurtki i spodenki w paski są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)