piątek, 17 maja 2013

blue


          Hej!
   Dziś na pierwszym planie mój ulubiony kolor. Niemal cała jestem niebieska, ale różne faktury robią tu swoje, przez co jest ciekawie. ;) 
   Na sobie mam jedną z ulubionych spódniczek, uwielbiam taki dziewczęcy krój. Do tego sweterek, który podkradłam siostrze i krótka skórka, która każdemu zestawowi nadaje charakteru. ;)





szpilki - Boot Square
spódniczka - Gina Tricot
sweterek - siostry
kurtka - Only
torebka - sh
naszyjnik - no name
bransoletka, kolczyki - Reserved

7 komentarzy:

  1. super kolorki, podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w błękicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. You have a great blog. Should we follow each other? Let me know. Have a nice day. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie wyglądasz, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. id like to invite you to my OASAP giveaway

    http://rnrfairytale.blogspot.com/2013/05/giveaway.html

    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory, uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego:) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)