piątek, 11 stycznia 2013

red

Witam!
Dziś mój nowy płaszcz w roli głównej. Jestem z niego bardzo zadowolona, od razu skradł mi serce, a muszę przyznać, że nie było mi łatwo znaleźć odpowiedni płaszcz, mieszczący bez problemu mój ciążowy brzuszek. ;) Nie chciałam kupować typowo ciążowej kurtki/płaszcza, i udało się. :) Myślę, że w tym płaszczyku przechodzę już do końca ciąży i posłuży mi jeszcze przez niejedną zimę, o to mi chodzi. ;) 
Z czerwonym fajnie komponuje się zielony, czyli moja nowa zielona torebka. A swoją drogą, w swej szafie posiadam już 3 zielone torebki, choć nie jest to kolor, który uwielbiam, to w dodatkach toleruję znacznie więcej kolorów niż w ubraniach.





płaszcz - Carry
torebka - New Yorker
komin - F&F
kozaczki - Centro
rękawiczki - no name

16 komentarzy:

  1. świetny kolor płaszcza :) do twarzy Ci w czerwonym :)

    xx
    Desire

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny płaszczyk;)
    Czerwień górą, ja ostatnio na blogu dużo jej pokazałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice and comfy look
    Love your blog
    Check mine. I think you will love it too :*
    http://stylishlifeby.blogspot.co.uk
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten płaszczy, w sam raz dla brzuszka! Na kolejne zimy też idealna, kolorowa na te szare dni będzie świetna na lata!

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwone kurtki, plaszcze zawsze wpadaly mi w oko :) wygladasz bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że wszyscy nie lubią spamu, ale ten jest z serii tych coś wartych!
    Chciałam Cię zaprosić do KONKURSU, który mój blog organizuje z firmą ORIFLMAE, do wygrania niesamowite nagrody o wartości ponad 125zł. ZAPRASZAM
    http://natolatekswiat.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-oriflame.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your style!!!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the coat! the color is amazing, it looks really warm and comfy.

    x Cammie

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk bardzo ładny i z pewnością i po ciąży się przyda, dobrze, że o tym pomyślałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Red is a beautiful color! Love it. It looks like it is very warm.

    Jessica @ Sunny Days and Starry Nights

    OdpowiedzUsuń
  11. Green and red colors together look cheerful and Christmassy. You are so cute :-)

    www.creativesideofme.com
    www.facebook.com/CreativeSideOfme

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w ciąży :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. So adorable

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)