środa, 12 grudnia 2012

sweaters...

         Swetry, swetry...Ostatnio namiętnie szukam odpowiedniego. A mianowicie? Szukam, a raczej szukałam swetra oversize. Nie tylko z myślą o rosnącym brzuszku, ogólnie lubię taki typ. Ale gdy tylko przymierzam owaki sweter, od razu mam ochotę ściągnąć go z powrotem. Dlaczego? Hm, otóż dlatego, że ostatnio w każdym swetrze oversize wyglądam co najmniej grubo, choć w rzeczywistości tak nie wyglądam. Stwierdziłam, że na czas ciąży najlepsze będą dla mnie dopasowane sweterki, a te oversize zostawię sobie na - po ciąży...;)
        A tymczasem wrzucam kilka sweterków, które pomimo tego, że oversize, chciałabym znaleźć w swej szafie już teraz.;)

















23 komentarze:

  1. Kocham wszelkiego rodzaju swetry, zarówno z grubym splotem jak i te cieniutkie pełniące rolę iście dekoracyjną :) chociaż ostatnio coraz bardziej nakręcam się na swetry z aplikacjami tak jak pokazałaś tego z tygryskiem, kotkami itd :) rewelacja! :D
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy przychodzi zimowy czas nie rostaję się ze swetrami, najbardziej lubię obszerne oversize, sprawdzają się praktycznie do wszystkiego :)



    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam swetry. Najbardziej podobają mi się te z motywami zwierzęcymi.
    Wśród tych, które wystawiłaś większość wpadła w moje oko. Pozdrowienia dala szczęśliwej przyszłej mamusi i jej maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fioletowy i jasny z warkoczami,jasny z duzymi dziurami, z tygrysem i te z koszula dzinsowa - moi faworyci.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak ja kocham swetry - są takiee ciepłe!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mogłabym mieć wszystkie swetry świata!:) Zawsze jakiś nowy wpadnie mi w oko, ostatnio kupiłam 3. gdyby tak mieć więcej pieniążków, ach:))

    Przy okazji zapraszam Cię na konkurs. Do wygrania aż 6 zestawów kosmetyków:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/12/swiateczna-niespodzianka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ja lubię sweterki o takich krojach! Wszystkie bym przygarnęła ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy genialny - narobiłaś mi smaka na zakupy :p
    Obserwuję, by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te sweterki. :) Wszystkie bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę mieć swetr z ćwiekami:) bardzo ładne są swetry w tym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  11. z rosnącym brzuszkiem to oversizowy sweterek Cię tylko poszerzy :) ale może uda ci się jakiś pasek przewiązać, albo znaleźć jakiś taki mniejszy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chanced upon your blog and enjoy reading it!

    OdpowiedzUsuń
  13. raczej nie mój typ oversize:))
    ale na innych wyglądają naprawdę ładnie;))
    powodzenia w szukaniu!;))
    pozdrawiam,zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przewrotnie - dopasowane w ciąży, a over po ;) ale masz racje - kobiety w ciąży super wyglądają podkreślając brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)