poniedziałek, 10 grudnia 2012

something new

Jak tytuł mówi - coś nowego. ;) Dla domu jak i dla mnie. ;) Uwielbiam takie piękne ozdoby, dodatki, dzięki którym jest piękniej, przyjemniej. ;) Powyższe serce dostałam od kochanego męża na mikołajki. Podobne spodobało mi się na wystawie sklepowej, a po kilku dniach w moich rękach wylądowało moje własne. ;) A poniżej kolejny, piękny prezent - lampion, tym razem prezent od kochanej siostry, która zwykle wie, co mi się podoba. ;)


A poniżej coś, co już sama sobie sprawiłam. ;)



Bez kalendarza to ja już nie potrafię się obejść...;)


O moim autku też pamiętam, niech mi ładnie pachnie. ;) ... I pachnie.;) Polecam ten zapaszek.

A na koniec mniami....



11 komentarzy:

  1. tez lubię wszelkie dodatki ocieplające dom, u mnie ostatnio tez serduszkowo się zrobiło w domu za sprawą ozdób :) jaka apetyczna kawusia!

    OdpowiedzUsuń
  2. a Pani to nie czyta maili? Wysłałam w czwartek nt konkursu. Proszę o sprawdzenie również skrzynki SPAM. Pozdrawiam All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero za tydzień trochę przystroję swój dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kocham drobne dodatki które nadają takiego domowego ciepła

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na mikołajki też dostałam kalendarz ;)
    Obowiązkowy ;)
    A kawa 3> mniammmmmm
    nienawidzę cię! ;) tylko robisz smaka ;D
    :D

    Zapraszam na konkurs - do wygrania piękny naszyjnik ;)
    Warto spróbować ;)
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny lampion,i cały pościk mi się bardzo podoba.Dziękuję za udział w konkursie.Powodzenia.Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka kawka/deserek jest idealnym punktem dnia :-) ajj bez kalendarza to i mi ciezko ( Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny lampion i serce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)