piątek, 30 listopada 2012

party

Hej!
    Dzisiejszy post, to post z zestawem z pewnej uroczystości rodzinnej, która odbyła się już prawie tydzień temu. 
    Postanowiłam, że nadszedł już czas, abyście oficjalnie dowiedzieli się o moim stanie. (Małe przecieki już były.;) Spodziewam się dzidziusia i jestem szczęśliwa z tego powodu. :) I od dziś kolejne zdjęcia będą już z brzuszkiem. ;) 
    Na wspomnianą imprezkę poszłam ubrana w dopasowanej sukience, w której czułam się bardzo kobieco, elegancko i sexy. Uważam, że kobieta w ciąży nie powinna rezygnować z dopasowanych (nie obcisłych) ubrań na rzecz luźnych. Owszem, nic nie mam przeciwko luźnym ciuszkom, sama też takie noszę i je bardzo lubię. Chodzi o to, że nie ma po co brzuszka ukrywać, z resztą, i tak się go nie ukryje. ;) Ale niestety panuje u nas jeszcze pewien zaścianek gorszący się na widok kobiet w ciąży, ubranych jak ja na dzisiejszych zdjęciach...Mnie osobiście podoba się ładnie wyeksponowany brzuszek ciążowy, ładnie, czyli nie w krótkiej bluzce z brzuchem na wierzchu. ;)
    A co Wy myślicie o dopasowanych ubraniach na ciążowym brzuszku? Jestem ciekawa Waszych opinii. ;)





kozaczki - Centro
sukienka - Illuminate, siostry
naszyjnik - Primark, siostry
koperta - no name, mamy
bransoletka i łańcuszek (na nadgarstku) - prezent

33 komentarze:

  1. Moje gratulacje. Ślicznie wyglądasz. Fajnie, że eksponujesz brzuszek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely color!
    I need your help! Click here here and then on red heart to give me your vote! You can vote once a day!Thank you!
    Win a Love Obsessed $50 gift card!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanh you for visit my blog. I'm now folowing you. I hope you follow me too.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie! piękna sukienka krój i kolor bardzo mi się podoba :) widać śliczny brzuszek :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. great look. love the necklace:)
    XOXO
    Ty

    Pls. check out some of my looks on BestTrendsForever.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You look SO CUTE! Following back! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyglądasz!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor sukienki i ciekawy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyglądasz :)). Moim zdaniem tak podkreślony brzuszek wygląda naprawdę dobrze :).
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyszła mama, wyglądasz obłędnie uwielbiam takie blogi na naszych oczach możemy widzieć jak zmienia się kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Bardzo w moim stylu ;)Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny brzuszek taki widok zawsze wzbudza u mnie sympatie i przywołuje miłe wspomnienia!!! Gratulacje :-)
    dzieuję za odwiedziny i obserwuje sobie ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, jestem zachwycona Twoim brzuszkiem.:) Wyglądasz świetnie. Zdecydowanie nie musisz sie ograniczać do luźnych ciuchów. ;p

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Juz dodałam Ciebie - będę teraz częściej wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odwiedziny! :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. moje gratulacje :) ja uważam, że kobiety w ciąży nie powinny ukrywać swojego stanu i ja odkąd mój brzuszek zaczął się wyraźnie powiększać staram się to pokazywać, chociaż są takie sytuacje i dni kiedy mam ochotę ubrać luźniejsze ubrania, ale na pewno nic typowo ciążowego te ciążowe ogrodniczki czy sukienki ala lata 90` to jakaś zmora :D

    ps. na kiedy masz termin, jeżeli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uważam, że kobieta w ciąży ma wybór tak jak każda inna kobieta. a jeśli chodzi o termin, to mam na koniec marca ;)

      Usuń
  19. ooo rany jak cudnie ja w podobnym stanie bylam jakies 14 miesięcy temu :)bo zgaduje ze to okolo 6 miesiaca - oj zgrabniutki brzuś - obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Awsome outfit. I love it :)
    btw. lovely blog

    -follow each ?
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Sama też jestem "wybrzuszona" i też się ubieram kobieco. (Nie mam wielkiego wyboru, gdyż w 95% swoich spodni się nie mieszczę ;-) ) Tak czy siak, jak się ładnie wygląda, to się lepiej czuje. pozdrawiam A

    OdpowiedzUsuń
  22. You look so classic and lovely! That necklace was a great touch. :)

    xo,
    Sabrina
    http://www.rougespark.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze.

    _________________
    Proszę - kliknij
    na link " tu klikajcie "
    na moim blogu przy nowym poście -
    odwdzięczam się za każde kliknięcie

    Dziękuję z góry!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny kolor sukienki, delikatne dodatki, nie przesadzone, wszystko idealnie dobrane. Naszyjnik robi wrażenie :)


    u mnie rozdanie :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna sukienka, lubie taki odcien koloru niebieskiego :)
    Sama też uwazam że w ciąży mozna pieknie eksponować i brzuszek i siebie :) Co do dopasowanych ubrań czasem zalezy to od wygody, ja już nie mieszczę się z brzuszkiem w swoje dotychczasowe rzeczy :) dlatego kupując jakaś sukienke wolę kupic cos wiekszego zeby w pozniejszym terminie też móc się w nią zmieścić :)
    Pieknie wyglądasz z brzuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie, a brzuszek może być widoczny, jest się przecież z czego cieszyć i nie powinno się ukrywać tego faktu...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuje pięknie za wszystkie miłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)