piątek, 16 listopada 2012

new boots

Hej!
Dziś fotki sprzed miesiąca, niestety nie mam świeższych. 
Na sobie kilka warstw, wtedy jeszcze się dało, teraz nie bardzo, bo cienka kurtka jest stanowczo za cienka, a pod grubszą za wiele się nie zmieści...
Na stopach nowe botki, nowe? Mają około miesiąca, i są najnowszym obuwniczym nabytkiem. Przymierzałam je po kilku godzinach chodzenia po sklepach, i szczerze powiem-cisnęły mnie, przez co nie byłam przekonana do nich na 100%, ale mąż i siostra byli za tym, abym je wzięła, mi się bardzo podobały i uznałam, że je wezmę, bo to że mnie cisną, oznacza tylko tyle, że po prostu mam zmęczone stopy...I tak faktycznie było, gdyż teraz mnie nie cisną. ;) Całe szczęście. I właściwie stały się moim ulubionym, jesiennym obuwiem.





botki - CCC
szorty - Stradivarius
bluzka - no name
kamizelka - KappAhl
kurtka - no name, siostry
komino-chusta - Reserved, siostry
torba - C&A

12 komentarzy:

  1. Super kreacja w szczególności kurtka i buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz doprawdy świetnie! idealnie połączyłaś ze sobą te kolory, lubię takie codzienne stylizacje, ta wygląda bardzo bogato :) dobrze prowadzisz bloga!

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  3. wow great post! and really cute blog! would you like to follow eachother? xx
    http://pastel-pink-lace.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great blog, so I'm a new follower =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice boots!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wyglądasz!<3 buty są super:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. i am loving the textures in this outfit! great look! i am now following you and i would love if you followed back :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A kiedy fotki z rosnącym brzuszkiem ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy będę mieć aktualne, na pewno się tu pojawią ;)

      Usuń
  9. love your blog!
    i'm gonna follow you, maybe you'll do the same:D kissez!


    www.myfashionmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)