czwartek, 22 listopada 2012

golden thread

Hej !!
Co na sobie mam?  Na sobie mam sweterek z wplecioną złotą nitką. Lubię go, pomimo tego, że na straszną zimę raczej się nie nada, ale na cieplejsze dni jak najbardziej. Ma krój nietoperzowaty, czego na zdjęciach nie sposób zauważyć, może kiedyś na innej fotce dostrzeżecie go w pełni. ;)
Dość prostą i stonowaną stylizację przełamuje czerwona torebka, która podoba mi się szalenie, ale niestety nie należy do mnie, acz do siostry. Ale...co jej to i...moje?...;)
Uwielbiam dodatki, które potrafią urozmaicić całość. Z resztą, w ogóle je uwielbiam.





szpilki - Polański
spodnie - F&F
sweter - no name
torebka - Romwe, siostry
kurtka - no name, siostry
kolczyki - no name

11 komentarzy:

  1. ale masz ładny brzuszek:) który miesiąc jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) na powyższych zdjęciach 3,5 miesiąca ;)

      Usuń
  2. Spodnie, które masz na sobie bodajże widzę po raz któryś i za każdym razem budzą we mnie fascynację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz, no tak wytrwałości można mi życzyć wyjątkowo dużo, bo jej brak nie raz mi doskwiera!
    wyglądasz świetnie w takim zestawie, chętnie ubrałabym się podobnie na imprezę! czerwona torebka jak najbardziej jest strzałem w dziesiątkę, przełamuje brązowo-beżową 'bazę'. tak strasznie zazdroszczę ci siostry! co prawda mam wspaniałego brata, który często udostępnia mi swoje szeeeerokie bluzy, jednak sukienek i torebek w jego szafie nie znajdę :(

    pozdrawiam gorąco!

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na rozdanie! http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/mikoajkowy-konkurs-z-shape.html
    Do wygarania kosmetyki z USA o wartości 160zł

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka piekna, slicznie wygladasz
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wyglądasz
    Torebka jest genialna ;)


    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)