poniedziałek, 26 listopada 2012

earrings

Hej!
Dziś chciałam pokazać Wam moją kolekcję kolczyków. Kolczyki uwielbiam, a szczególnie te duże, dyndające, które czuję, że mam. Moja przygoda z kolczykami zaczęła się ok. 10 lat temu. Co prawda uszy po raz pierwszy miałam przebite chyba w wieku 6 lat, nosiłam kolczyki przez następne lata, aż do momentu zgubienia jednego kolczyka. Potem dziurki zarosły i po latach znów przebiłam uszy, tym razem pistoletem, nie jak wcześniej igłą przez panią pielęgniarkę...Gdy w moich uszach znów pojawiły się dziurki, pomału, stopniowo zaczęłam kolekcjonować kolczyki, a dziurek w mych uszach też kilka przybyło. Ostatnio trochę przystopowałam z kolczykami, ale był czas, że co kilka dni wracałam do domu z nową parą. Jednak z kolczykami jest u mnie tak, że nie potrafię wyjść bez nich z domu...A gdy mi się to zdarzy (bardzo rzadko, prawie się nie zdarza), czuję się łyso, brakuje mi ich i ogólnie jest mi bez nich źle i mam ochotę po nie wrócić...;)
W swej kolekcji mam ok. 60 par długich kolczyków, i ok. 20 par malutkich. Nie tak dużo, myślałam, że mam ich więcej...;(
W innym pudełku schowane mam też pojedyncze, zagubione sztuki, których już nie założę, ale szkoda mi się ich pozbyć...
Tak, jestem chomikiem.;)


                          A na koniec kilka par, które szczególnie uwielbiam i które noszę najczęściej.;)

6 komentarzy:

  1. zawsze chciałam taki stojaczek na kolczyki;)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  2. Here I am following back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely earring! following you, maybe you'll do the same!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo masz tych śliczności. Stojaczek jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kolekcja :)

    Pozdr i zapraszam Cię na KONKURS:
    http://vinciaxs.blogspot.com/2012/11/camel-beige-and-wzorynaturypl-jewelry.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)