piątek, 2 listopada 2012

bridge

Witam!
  Dziś przedstawiam najnowsze fotki, nie zaległe, jak ostatnio. Choć patrząc na te zdjęcia i na to co za oknem, to cóż...z dziś i wczoraj one nie są.;) Ale są z października! ;)
Na sobie mam prosty zestaw, w moich ulubionych kolorach. 
  Co tu dużej pisać? Może jeszcze tyle, że normalnie nie chodzę w szpilkach po kamienistej drodze, tu gdzie jestem, dojechałam sobie po prostu samochodem.;)










heels - Polański
pants, shirt, necklace - F&F
jacket - Only
bag - C&A
bracelets, earrings - no name

10 komentarzy:

  1. Thanks,for the follow.^^
    Follow you back on gfc.

    OdpowiedzUsuń
  2. great style! :)
    would you like to follow each other?
    just feel free to visit and comment my blog:
    http://lusciousstyle.blogspot.com/2012/10/look-of-day-black-with-leo-and-red.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci tych spodni. W pięknej okolicy mieszkasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wygladasz ;)
    fajna kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hah no właśnie pierwsze co pomyślałam, jak zobaczyłam to zdjęcia to: z kiedy one są? :D miło pooglądać słoneczko, nawet na zdjęciach ;)
    a stylizacja świetna. Śliczne buciki!
    PS: dzięki za miły komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice<3
    lovely blog !
    Check out mine sometime if you want :)
    http://aimerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz ;) Bardzo podobają mi się twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)