poniedziałek, 15 października 2012

summer autumn


                       Hej hej! U mnie na blogu jeszcze lato! Haha! ;)
A tak poważnie to...brak świeżych zdjęć, za to nadmiar starych zdjęć. Więc czemu nie pocieszyć się nimi teraz, kiedy na gołe stopy w sandałkach w zasadzie nie można sobie już pozwolić?...
Zostawiam Was z moją ulubioną spódniczką, której nie założę przez bardzo długi czas...Z moimi ulubionymi sandałkami, których nie założę przez jeszcze dłuższy czas niż tą kieckę ( w każdym razie mam taką nadzieję...;) - ależ jestem tajemnicza, co? ;)








skirt, shirt - sh
sandals - CCC
bag - Cropp
earrings - Bijou Brigitte...?
bracelet - no name

3 komentarze:

  1. Love that pretty striped, knotted top with the blue hues! Such a nice skirt and stunning heels ♥

    Trendy Teal

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)