wtorek, 23 października 2012

same

              Hej!
              Dziś znowu wrzucam letnie, cieplutkie fotki. 2 powyższe zestawy są podobne, ale jak widać różne. Na obu zdjęciach miałam tą samą spódniczkę, tyle, że inną...;) Kupiłam je w Cubus zeszłego lata. Była taka promocja-kup 3 rzeczy, a płać za 2. Tak też zrobiłam i nie żałowałam tej decyzji ani razu. Spódniczki te świetnie wpasowują się do reszty, i nie tylko latem je noszę. Są bardzo wygodne, uniwersalne, dziewczęce, i takie kiecki lubię. ;) Uważam też, że taki krój spódniczki pasuje na wiele sylwetek, podkreśli co trzeba (talia), zamaskuje też co trzeba (pupa, biodra). :)




sandals - CCC
skirt - Cubus
top, bag - New Yorker
bracelets, earrings - no name
necklace - Centro
cardigan - Top Secret






sandals - Veroni
skirt - Cubus
top, bag - New Yorker
necklace, bracelet - Centro

3 komentarze:

  1. Bardziej podoba mi się wersja w żółtej spódnicy chociaż nie lubię tego koloru. Naszyjniki przy obydwóch zestawach są bardzo ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nice outfits!! love the bag! maybe we follow each other !? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  3. so cuuuteee :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)