wtorek, 2 października 2012

hello

                 Hello! Tak tak, wciąż tu jestem. ;) Ostatnio byłam tutaj bardzo dawno temu. Tak, ostatnio też tak pisałam, ale teraz przerwa pomiędzy jednym postem a kolejnym wyniosła ok. 1,5 miesiąca. Nie planowałam tego, nie rozmyślałam nad końcem kariery blogerskiej ( ;)haha, po prostu wyszło to wbrew mojej woli. Winowajcą był popsuty monitor, potem popsuty komputer ,potem brak neta...A na dysku duża ilość zdjęć do opublikowania. Niestety nie dane im będzie pojawienie się tutaj, a przynajmniej nie w najbliższym czasie. 
                 Ale dość już tych smętów.  Dziś zestaw w barwach jesiennych. Zestaw wygodny i nadający się na wiele okazji. Moja ulubiona koszula, którą kupiłam w Stradivariusie prawie 2 lata temu za prawie 100zł, a dziś takie niemal identyczne koszule można upolować już za 30zł byle gdzie, że tak to ujmę. A czy jakość jest gorsza? Hmm, chyba...tak.;)
                 






shoes - House
pants, belt - no name
shirt - Stradivarius
bag - Reserved
bracelets, earrings - no name

P.S.  Widzicie jakie mam już długie włoski?! ;)))

10 komentarzy:

  1. love this look! very chic :)

    www.sultanassanctuary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do koszuli jest ładna, ale nie wiem czy bym dała za nią 100zł. Zestaw bardzo jesienny. Podoba mi się połączenie paru bransoletek. Włosy szybko ci odrosły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great Outfit! Looks really nice


    Love Storm

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnas : podoba mi sie torebka :)

    zapraszam do siebie :)obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Best wishes for you to keep working on this blog so nice.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba i koszula! Idealny kolorek dla Ciebie:) Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny luźny zestaw :) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie na www.meetmyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I love those wild earrings! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)