środa, 22 sierpnia 2012

marine

                    Hello!
      Dziś wpis na szybciora ze stylizacją jeszcze znad morza. Uzbierała mi się już masa zdjęć, ale ciągle nie mam kiedy usiąść tu na spokojnie by na bieżąco dodawać posty. Mam nadzieję, że niebawem się to zmieni. ;)
      A na sobie mam koszulę z morskim motywem, w tym roku bardzo na czasie. ;) Upolowałam ją, a raczej sama mi wpadła w ręce w jednym z ulubionych lumpeksów. Siostrze się nie spodobała, ale mnie bardzo urzekła. Jak ulał nadaje się do spódnic/spodni z wyższym stanem. A Wy co myślicie?
      







spódniczka/skirt - sh
koszula/shirt - sh
sandałki/sandals - CCC
kolczyki/earrings - Centro
bransoletki/bracelets - no name
okulary/sunglasses - no name

15 komentarzy:

  1. uwielbiam takie turkusiki, dzis mialam na sobie bluzke w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie wygladasz;))

    zapraszam, u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. Wspaniała pamiątka z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks so much for your comment on my blog :) cant see you in my gfc followers though, can you make sure you followed? thanks :) http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak tu u Ciebie letnio jeszcze! Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. you look amazing in blue!

    Check my ROMWE GIVEAWAY!
    Fashionspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! Nice to meet you!! I'm new on your page!!! I like it!

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so cute.Great outfit.
    I so love your shoes.
    Do you want us to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula to nie mój styl, ale masz naprawdę świetne buciki! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wakacyjnie !


    zapraszamy na odświeżonego bloga !

    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie :) Ważne żeby chodzić w tym co się Tobie podoba, i nawet jeśli pojedyncza rzecz odbiorcy się nie podoba to w całości jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great blog! Love your shirt! Would you like to follow each other?

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)