piątek, 3 sierpnia 2012

blue girl


                 Cześć Wszystkim po bardzo długiej nieobecności! Jeszcze ani razu nie zdarzyła się tak długa przerwa na moim blogu. Spowodowane to było kilkoma czynnikami, między innymi wyjazdem nad morze. ;)  Ale dziś nie będzie zdjęć z wakacji, muszę je uporządkować. Gdy dojdę z nimi do ładu na pewno coś tutaj umieszczę. ;)
                 Póki co, dziś outfit z wczoraj. Na sobie mam ulubione szorty, które lubię za wygodę, krój, kolor, uniwersalność, a chyba najbardziej za...dziury.;) Uwielbiam poszarpane, dziurawe dżinsy. Kilka lat temu zaczęły się takie pojawiać i oczywiście musiałam sobie takie sprawić. Wtedy wzbudzałam zainteresowanie w swej małej miejscowości, chociaż właściwie...dziś takie spodnie dalej wzbudzają sensację...;)
                 Te, które mam na sobie były chyba moimi drugimi dziurawymi spodniami. Kiedyś były długie, od może dwóch lat są krótkie. ;)
                 A na ręce dwie nowe bransoletki i pierścionek-zdobycze znad morza. Takich plecionych bransoletek nad morzem zawsze jest mnóstwo, ale w tym roku chyba jeszcze więcej.;)
                 Jeśli chodzi o pasek, to założony jest pierwszy raz, a posiadam go już chyba 2 lata. Jakoś nigdy nie miałam okazji go założyć. W swej kolekcji pasków mam może 10, ale bardzo rzadko je noszę, a kupuję zwykle w lumpeksie, bo są tanie...;) A raczej były, ostatnio ceny podniosły się chyba o 1000%. I tyle mej przygody z paskiem-ami...;)








shoes - no name
short - no name
shirt - Dockers
bag - Cropp
sunglasses, jewelry - no name
belt - sh

10 komentarzy:

  1. Mam spodenki podobne, ale ciemniejsze.
    Bransoletki mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu nad morze !:)
    Szorty masz świetne, a cały outfit bardzo fajnie zgrany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta koszula ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie, podoba mi się jak wszystko ze sobą współgra :)

    Przy okazji zapraszam na konkurs, do wygrania dowolna rzecz ze sklepu alefarcik.pl ! :)
    http://palinka-and-her-world.blogspot.com/2012/07/konkurs-do-wygrania-dowolna-rzecz-ze.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the mix of plaid and denim <3 and the white sandals add such a cute vibe to the outfit :)

    following you now hun
    Enter to win 20$ at Blaque Muse
    Sabrilett's Armoire

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja :)
    I piękna torba :D
    + Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/08/giveaway-do-wygrania-dowolna-para-butow.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)