poniedziałek, 16 lipca 2012

lilac

               Dziś set w zasadzie...nudny, prosty, zwyczajny, ale też pasujący prawie wszędzie. Dżinsy + żakiet to kombinacja, która zawsze się sprawdza i już niewiele więcej potrzeba myśleć. ;) To co założymy pod marynarkę i na stopy decyduje o profilu całego zestawu, czy ma być elegancko, sportowo, itp. 
               Ja coraz chętniej noszę takie zestawy. I wcale nie muszą być one nudne, o nie! ;)





shoes - CCC
jeans - New Yorker
blouse - no name
jacket - Cropp
bag - Reserved
earrings - Cubus
bracelet - no name
                                         ;)

9 komentarzy:

  1. Super pierścionek z ostatniego zdjęcia. Fajna kreacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pierścionek faktycznie imponujący ! :)
    Outfit idealny na co dzień :))


    Przy okazji - jeśli jeszcze nie wzięłaś udziału - zapraszam Cię na moje rozdanie, w którym wygrywają aż 4 osoby! :)
    http://palinka-and-her-world.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu jeszcze nie zostawiłaś u mnie adresu maila pod konkursem ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę oryginalny pierścionek, tylko raczej niepraktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz cudne włosy! :)

    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice outfit,lovely blouse.
    I wonder if you would like to follow each other:)
    http://glossylala.blogspot.co.uk/
    Lala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)