środa, 11 lipca 2012

fountain

                             Kolejny post na szybko, ostatnio nie mam czasu, by częściej coś dodawać, choć zdjęć uzbierało mi się już nie mało. ;)
                             Na sobie mam lekki zestaw, w sam raz na upały i duchoty. Prosty, nieprzekombinowany, wygodny i jakże pocieszny...;) A na stopach sandałki nie noszone już jakieś 2 lata. ;) Znów je wyciągnęłam, bo znudziły mi się obecne buty i jestem zadowolona. Ładnie podkreślają nogi. Ogólnie lubię takie "odkryte" buty, bo uważam, że są bardzo sexy. Moje są już trochę podniszczone, ale jeszcze dają radę. ;)


















sandals - no name
shorts - Orsay
blouse - H&M
necklace - New Yorker
bracelet, earrings - no name
bag - Cropp

6 komentarzy:

  1. a ja na szybko komentuje bo tez nie mam czasu :) fajnie, sliczne pazurki, piekna fontanna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great photos. Really like your bag! xA

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear!Thanks for stopping by me, I follow you now!
    Keep in touch,
    Fabiana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra połączenie kolorków:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)