piątek, 22 czerwca 2012

white shoes

            Dziś białe buty to totalny hicior, dlatego postanowiłam wykorzystać swoje ślubne. ;) Podoba mi się ten trend, bo dzięki temu moje buty nie leżą w szafie. ;) Ale też dlatego, że białe buty fajnie wyglądają na nodze.
            Pisałam jakiś czas temu o asymetrycznej sukience, w końcu miała swój debiut. Uwielbiam ją. Jest delikatna, zwiewna, świetnie podkreśla nogi, ma śliczny kolor. Same plusy. ;) Marzy mi się jeszcze asymetryczna spódnica...;)
           Aby nadać energii temu zestawowi, postanowiłam dodać zapomnianą czerwoną kopertę. Kiedyś była to torebka, usunęłam pasek z łańcuchem i stała się kopertą. ;)













buty - no name
sukienka - no name
kurtka - New Look
naszyjnik, kolczyki - no name
koperta - Deichmann
pierścionek - H&M

Chciałam Was zachęcić do wzięcia udziału w konkursie, gdzie do wygrania jest fajny tusz do rzęs ;) :

18 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, buciki też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześwietne buty ! też myślę o kupnie białych szpilek;)ślubne, bardzo ładne :)
    cudna sukienka !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i sukienka- klasa!
    Pozdrawiam i zapraszam na giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienkę Kochana masz cudowną :))) Chętnie bym Ci ją skradła :P :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna sukienka :))
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. very pretty shoes, i just love white shoes

    Travel in Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym zdjęła kurtkę, bo zbyt ciężko wygląda przy pozostałych elementach.

    Przy okazji serdecznie Cię zapraszam na moje pierwsze rozdanie, które kończy się już za 2 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love it: the shape and colour of the dress and so exitingly paired with the red clutch and white shoes...

    *MlleWanderlust *

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the shoes!

    http://thestyleattitude.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mnie też błękit zrobił największe wrażenie, bo seledyn piękny ale słabo kryje:) Ale kochana, takie i wiele innych kolorów są do wygrania w konkursie na moim blogu, a jego zasady są bardzo proste więc serdecznie zapraszam:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-lakierow.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)