wtorek, 19 czerwca 2012

tagowanie

Pierwszy raz zostałam otagowana, zastanawiałam się, czy się w "to" bawić, ale w sumie, czemu nie? ;) 
                    Zostałam wyróżniona przez dziewczynę z bloga : http://siemaola.blogspot.com/.
                                       Regulamin tego całego tagowania ;) :

1. należy napisać od kogo się dostało wyróżnienie
2. umieścić banner
3. napisać 7 rzeczy o sobie.
4. podarować wyróżnienie 10 blogom.

1.Kocham zakupy, nie tylko kupowanie ubrań sprawia mi frajdę, ale też kupowanie jedzenia, dekoracji do domu czy kosmetyków do samochodu, itp.
2. Od prawie roku jestem mężatką.
3. Uwielbiam masaż ciała i głowy, a najbardziej w wykonaniu mego męża.
4.Jeszcze 2 lata temu byłam blondynką(farbowaną), wtedy dobrze czułam się w wersji blond, teraz super dobrze czuję się w ciemnych włoskach.
5.Wolę książki od TV.
6.Jestem leniwa...
7.Posiadam ponad 100 par kolczyków. (Muszę je w końcu policzyć)

TAGUJĘ:

6 komentarzy:

  1. O dziękuję bardzo za zaproszenie. :-) Miło mi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za TAG-a :) Oczywiścię przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak oddałam,ale cieszę się jego szczęściem! :)
    więc wolałam mu go dać! ;p dostał trochę autografów :P ale ma być jeszcze jeden trening otwarty wiec może uda mi się zdobyć bilet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, dzięki za wyróznienie, odpowiem na spokojnie, bo dziś pędzę spać, jutro rano do pracy ): pa, pa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje bardzo za wyroznienie:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)