poniedziałek, 4 czerwca 2012

super quality!

                                      Dziś super jakość na fotkach. Lepszych nie mam. ;(
Zapomniałam o moim naszyjniku i kolczykach do niego, więc postanowiłam je założyć. Wiele biżuterii tak sobie leżakuje albo wisi i czeka...Pewnie też tak macie ? ;)




                                           boots - Allegro
                                           jeans, ring - New Yorker
                                           bag - KappAhl
                                           coat - Top Secret
                                           shirt, belt - Stradivarius
                                           jewelry - gift

Na koniec wzmianka o konkursie u Nonszalancka, do wygrania fajna sukienka i nie tylko. ;) :

             http://non-szalancka.blogspot.com/2012/06/romwe-special-preasent-giveaway.html

4 komentarze:

  1. wow jaka świetna parka ;) przydała by mi się taka :) całość fajnie ze sobą współgra :) choc nie podoba mi się Twoja smutna minka :( uśmiechaj się kochana bo śliczna jesteś :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardz miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your jacket!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna parka i meeega pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)