środa, 13 czerwca 2012

sh

Na sobie mam prawie wszystko z sh! Mówiąc prawie wszystko mam na myśli spódnicę, bluzkę i pasek, czyli cały widoczny strój. ;)
Bluzka skusiła mnie głównie ceną - 1zł. Ale podoba mi się coraz bardziej. ;)
A spódnica? Cóż, bardzo rzadko ją noszę, pomimo tego, że jest ładna, miła w dotyku i modna (plisowana), i biała...Więc czemu? Nie mam pojęcia, jakoś nie po drodze nam, a może chodzi o trudną długość przy moim niskim wzroście? Może trochę, ale od czego są obcasy? ;) Myślę, że w tym roku zaprzyjaźnię się z nią bardziej. ;)
A pasek? Posiadam go już...nawet nie pamiętam ile czasu, a teraz pierwszy raz mam go na sobie. Kupiłam go za 50 groszy, tym mnie skusił i...przeleżał w szufladzie ileś tam miesięcy. Ale w końcu doczekał się debiutu. ;)
Wczoraj z siostrą odwiedziłyśmy lumpeks, w którym zakupiłam powyższy pasek. Siostra chciała przejrzeć ciuszki, a ja głównie miałam w zamiarze kupić pasek mamie (oczywiście nie pogardziłam przerzucaniem stosu ubrań w poszukiwaniu czegoś ciekawego;), ale okazało się, że pasków po 50 groszy nie ma, ceny zaczynały się od 6 złotych.Drogo, w porównaniu do wcześniejszych cen te mnie rozczarowały. Nie kupiłam mamie paska, ale nie pomyślcie, że straszne ze mnie skąpiradło i pożałowałam mamie paska za 6zł. ;) Uznałyśmy z siostrą, że lepiej będzie, jeśli mama pasek sama przymierzy. Siostra też nic nie kupiła. Takich zakupów to my nie lubimy. ;( Dlatego na pocieszenie kupiłam sobie ....2 lakiery do paznokci. ;)









sandałki - Veroni
spódniczka, bluzka, pasek - sh
torba - Reserved
kolczyki - prezent
bransoletka na ręce - znad morza
bransoletka na nodze - Rossmann

6 komentarzy:

  1. Those shoes are so lemony sweet! Love them!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem fanką sh, właśnie post z dzisiejszymi ciuszkami wrzuciłam :D
    A co do lakierów to nawet nie wiem kiedy mi się tak namnożyły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odwiedziny i komentarz :) ja też bym nie kupiła w sh paska za 6 złotych, bo w sklepie nowy można za tyle kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki:) jak na bluzkę z 1zł to świetnie wygląda, dobry deal;)Pozdrawiam serdecznie;)
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)