poniedziałek, 11 czerwca 2012

mini-maxi

Panuje moda na asymetryczne, przezroczyste spódniczki, sukienki i ...pokochałam ten trend! ;) Takie kroje bardzo zgrabnie podkreślają nogi, co ja uwielbiam. ;)
Dziś fotki ze spódnicą, którą kupiłam kilka miesięcy temu, wcześniej założyłam ją chyba tylko raz, a ostatnimi dniami noszę ją bardzo często. ;)
Z kolei jeśli chodzi o asymetryczną kieckę, to...zakupiłam sobie takową sukienkę, ale to następnym razem...;)









skirt - Monsoon
blouse - H&M
sandals - CCC
jacket - Only
bracelets - no name
 necklace -  F&F
bag - New Yorker

5 komentarzy:

  1. Great skirt!!
    And thanks so much for the sweet comment on my blog! Yes, of course I would like to follow each other!! I'm starting now and look forward to you following back!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twoja spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci ślicznie za odwiedziny, zapraszam częściej - będzie mi miło! :*
    Piękna masz tę spódnicę, strasznie mi się podoba! :) Panuje moda na takie spódnice to fakt, ale Twoja jest bardzo nietypowa i to oczywiście wielki plus, jeszcze takiej nie widziałam! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)