poniedziałek, 18 czerwca 2012

hot

                   Na dworze skwar, ale nie przeszkadza mi to. ;) Niestety pogoda ma się zmienić na gorsze, na razie oby nie...
Co na sobie mam? Spódnicę, którą ostatnio często noszę, jak i moje ukochane sandałki, też często eksploatowane. Te sandałki nosiłabym do wszystkiego. Są wysokie, ale też bardzo wygodne, pomimo tego, że to buty z CCC. Tak, dlatego o tym piszę, ponieważ posiadam kilka par obuwia właśnie z CCC i żadne nie są tak fajnie wygodne i nie uciskające jak właśnie te sandałki. Na dodatek buty te kosztowały tylko 29 zł, albo 19, nie pamiętam dokładnie (ale chyba jednak 29) bo kupiłam je rok temu na wyprzedaży. Ale ostatnio patrząc na moje buty doszłam do wniosku, że im tańsze, tym bardziej....wygodne!
Koszulka, którą noszę to koszulka z lumpeksu, dość droga jak na taką koszulkę - 8zł, ale w stanie idealnym i dobrej jakości. Zapłaciłam 8zł i ....pocięłam ją zainspirowana pokazem chyba Balmain w zeszłym roku. ;) Gdy koleżanki spytały, gdzie kupiłam, radość jeszcze większa.;)
Lubię takie podniszczone, zmodyfikowane ubrania.








skirt - sh
top - sh+DIY
bag - C&A
bracelet - no name
earrings - H&M
sandals - CCC
rings - New Yorker

Na koniec chciałam Was zachęcić do wzięcia udziału w kilku konkursach, do wygrania fajne rzeczy. ;)
Asymetryczna spódnica u : http://szafa-oli.blogspot.com/2012/06/konkurs.html
Kwiatowe sandałki u : http://karmeloveciasteczko.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą bluzką miałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. wowo jakiświetny pomysl z koszuklą :)
    bardzo fajnie Ci to wyszło :)
    genialna spodnica :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This shirt is so original!

    Kiss,
    Liliana

    http://umblogfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa stylizacja.
    + świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  5. haha britney spears :d /dziękuje bardzo! :) piękne masz te buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za odwiedziny na blogu. Bardzo podoba mi sie pomysl na koszulke, no i bardzo oryginalna spodnica. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)