środa, 20 czerwca 2012

combination


                       Paski i kratka? Mnie się podoba, i uważam, że jak najbardziej do siebie pasuje.
Koszula, którą mam na sobie zachęciła mnie swą ceną (1zł), i długo przeleżała w szafie. Jakoś nie miałam na nią pomysłu (a w sumie prosta w użyciu), rzadko ją nosiłam, a nawet chyba o niej zapomniałam. Odkryłam ją na nowo i myślę, że teraz częściej będę ją nosić.
                      Ogólnie w szafie mam bardzo dużo ubrań, ale duża ich część po prostu tylko tam jest, a rzadko jest na mnie...Niektórych ubrań nie nosiłam długo, miesiące, może nawet lata, ale nie potrafię się z nimi rozstać. Podobno jeśli jakąś rzecz nie nosisz przez 2 lata, to już jej nie założysz. Hm, coś w tym jest. Jak i w tym, że niepotrzebne rzeczy zakłócają energię i pozytywny wydźwięk...
                      Dużo ubrań, które wiem, że nie założę na wyjście mieszczą się w osobnych półkach na chodzenie po domu, ale...też nie zawsze je noszę.
                      Myślę, że nie tylko ja mam taki "problem", ale i Wy? A może większość z nas? ;) Najczęściej chodzimy w ciuchach, w których czujemy się dobrze i raczej wiemy, że dobrze w nich wyglądamy. Ale ja właśnie myślę sobie tak, że może dziś nie założę różowej, ażurowej bluzki (którą tak się składa, że mam), ale za rok będę chciała ją nosić....;)
                      Spódniczka, którą mam jest jedną z ulubionych spódnic jakie posiadam. Jest wygodna i pasuje do wszystkiego. Mam jeszcze jedną taką, tyle, że żółtą.
                       Dobra, koniec pisania, bo strasznie się rozpisałam. Wrzucam resztę zdjęć i lecę na dwórek pić winko. Zapowiada się burza. 
                       Miłego wieczoru!










                                  Uwielbiam prowadzić autko! ;)


Co na sobie?
tenisówki-CCC
spódniczka-Cubus
koszula-Dockers, sh
bag-Reserved
bracelets, earrings-no name


A na koniec chciałam Was zachęcić do wzięcia konkursu u :
http://www.katsuumi.blogspot.com/2012/06/mixmoss-giveaway.html

5 komentarzy:

  1. Kratka z paskami jednak potrafi z sobą współgrać.
    Gratuluje.

    Pozdrawiam cieplo z Zielonej Wyspy
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  2. tez uwazam, ze swietnie do siebie pasuje twoja kratka i paski, mimo, ze rozne wzory to utrzymane w podobnej, ze tak powiem stylistyce :) dojrzalam swietne kolczyki :)
    co do ciuchow - tez tak mam, ba nawet niektore z metkami, bo w chwili oczarowania kupilam, a pozniej upchnelam gdzies, robie co jakis czas jednak remanent, i to czego dlugo nie nosilam - oddaje innym, ciesze sie jak kogos uszczesliwi jakis fatalaszek, najczesciej sa to moje siostrzenice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm no niby nie pasuje, ale jednak pasuje hehe :)
    też uwielbiam prowadzić :) w tym miesiącu stykło mi 10 lat jak mam prawko :) załapałam sie jeszcze ostatnim rzutem na egzamin, że nie trzeba bylo być pełnoletnim :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzomiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jesteś czasem w ciąży? jakoś tak promiennie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nic mi o tym nie wiadomo ;) ale dzięki :)

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)