wtorek, 1 maja 2012

turkus

Od kilku dni na dworze piękne lato, a ja wrzucam dziś zdjęcie w sweterku, rajstopach i botkach...Nie, nie ubieram się  tak w upalne dni. ;) Wrzucam dziś fotki sprzed tygodnia, gdyż obecnie nie mam świeższych zdjęć, bo w to ciepełko chodzę tylko w szortach i staniku od bikini. ;)



buty- Allegro
rajstopy, biżuteria - no name
spódniczka, sweterek, apaszka - sh
torebka - Cropp

A na koniec dokładniejsze zdjęcia powyższych bucików. ;) Jestem w nich naprawdę wysoka....;)


7 komentarzy:

  1. ślicznie, bardzo ładne buciki ! :D
    fajna notka :)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają buty, naszyjnik i rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo fajnie , szczególnie buty ! Super
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)