wtorek, 22 maja 2012

today

Dziś będą 2 zestawy, oba z dzisiejszego dnia. ;) Pierwszy z biegania po mieście, drugi z przejażdżki rowerowej. ;)
Na zdjęciach wypadłam blado, w rzeczywistości jestem trochę opalona, a miejscami nawet ( niestety ) czerwona. ;(




sandals - no name
overall - H&M
bag - Berkertex
earrings, bracelets - no name











sandals - F&F
shorts - no name + DIY
top - New Yorker
bag - Berkertex

A na koniec koktajl z kiwi. ;) Codziennie robię sobie jakieś owocowe koktajle, a od wczoraj dbam o to szczególnie, gdyż przeszłam na dietę. ;) Dieta ułożona przeze mnie ma na celu pozbycie się zbędnych kg, ale też zdrowe odżywianie. ;)


5 komentarzy:

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)