czwartek, 31 maja 2012

news

Dziś kilka nowości. A wśród nich kosmetyczka z H&M. Nie umiałam się zdecydować którą wybrać, myślałam nad chyba pięcioma modelami, aż wybór padł na powyższą. ;) Mała, ale pojemna, do tego bardzo glamour. ;)


W końcu doczekałam się mokasynów! ;) Chodziły za mną od dłuższego czasu, nie ten model konkretnie, ale chciałam bardzo mokasyny, gdyż takiego obuwia w mej szafie jeszcze nie było. Kiedyś ten rodzaj butów nie podobał mi się, kojarzył mi się z obuwiem dla starszych kobiet, babć. ;) Dziś mokasyny ewoluowały (jak wszystko w sumie) i potrafią być naprawdę śliczne, modne, kolorowe, dla młodszych i ...starszych dalej.;)
Moje mokasyny pochodzą z House, i zażyczyłam je sobie na prezent urodzinowy od męża. Był to jeden z prezentów od męża, oprócz powyższych bucików dostałam też bieliznę z Etam, różę i łakocie. ;)




Tu już w szafie z resztą jasnych butów. :)

8 komentarzy:

  1. Kosmetyczka mi do gustu nie przypadła, ale za to buciki są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. nono widzę, że zakupy udane :)
    a kosmetyczke oddaj ;p;p;p bo ja też chce taką :)
    co do fluidu - stosowałaś już go?? możesz coś o nim powiedzieć??
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam ten fluid, ale do końca mnie nie przekonał. Jest gęsty, i robi się z tego problem po rozprowadzeniu na twarzy, ponieważ widać go, jeśli użyje się go trochę więcej. Odpada nakładanie gąbeczką.

      Usuń
  3. Following you now! great post! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mokasyny są super!!! :D:D:D Like it :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Your ideas are lovely tasteful and stylish

    OdpowiedzUsuń
  6. Jacie ale ta kosmetyczka jest boska! Dziękuję również za komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)