poniedziałek, 21 maja 2012

lake

Pogoda dopisuje w pełni, dlatego też postanowiliśmy otworzyć sezon na wypady nad wodę. ;) Wczoraj wybraliśmy się nad jezioro. I przyznaję się - uległam wodzie! słońcu, ciepłu itd. i zanurzyłam się w jeziorze, oczywiście - stopniowo. ;) Trochę popływałam w wodzie, która po kilku minutach przestała być zimna. ;) Przyznaję, że nigdy wcześniej w maju nie kąpałam się w jeziorze.
Było super! :)








bikini- Cropp
sandals- Veroni
shorts- Orsay
blouse- Vintage
bag- F&F

3 komentarze:

  1. Lovely sandal love the yellow

    http://www.girllilikoi.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia. Plaża, fajnie tak się poopalać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)