wtorek, 29 maja 2012

blue

Połączenie, które mam na sobie wyszło dość spontanicznie, chciałam ubrać tą spódniczkę, siostra podpowiedziała tą bluzkę, i wyszedł set, który bardzo przypadł mi do gustu. ;) Uwielbiam połączenia, gdzie dół jest obcisły a góra luźna lub odwrotnie. 
Ołówkowa spódniczka sprawia, że cały zestaw staje się mega kobiecy i zgrabny. Tą swoją spódniczkę wyczaiłam w lumpeksie jakiś rok temu, ale dopiero w tym roku eksploatuję ją częściej. Na sobie mam sandałki, które pomimo swej wysokości, są bardzo wygodne, już nie jedno wesele w nich przetańczyłam. ;) A do tego są w mym ulubionym kolorze. ;) 



sandals - CCC
skirt - sh
blouse - H&M
bag - New Yorker
bracelets - no name
earrings - Cubus
A na koniec wzmianka o konkursie u : laughing in the purple rain aughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/2012/05/romwe-special-present-giveaway.html

9 komentarzy:

  1. Świetna kreacja. Najbardziej podoba mi się góra i buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. extra set :) bardzo do twarzy Ci w tych kolorach :)
    p.s.
    nie bardzo rozumiem Twoją wypowiedź u mnie :(
    Ja odrazu byłam u Ciebie w obserwatorach :(
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Great blog! if you want we can follow each other :)

    Let me know!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eneregetyczny kolor spódnicy!
    Świetna!
    Zechcesz wzajemnie poobserwować?
    Pozdrawiam
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  5. Loev your skirt!
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi beauty!! I really like your blog, it's so original and inspiring.

    There's a bikini giveaway in my blog. Don't think it twice and join now here;) :
    http://chicpoint.blogspot.com.es/2012/05/giveaway-bikiniworld.html

    Love,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)