wtorek, 17 kwietnia 2012

nieoczywiste

Groszki i kratka? Czemu nie, jest ciekawie, inaczej. Lubię takie nieoczywiste zestawienia, które na pozór nie mają ze sobą nic wspólnego, a jednak idealnie współgrają. ;)
Spódnica została zakupiona przez moją siostrę dla mnie, w zasadzie w ciemno, za 1 zł ! Jestem z niej bardzo zadowolona, jest świetna, nie zniszczona, nie gniecie się, i uważam, że jest mega dziewczęco-kobieca.  ;)
P.S. Dziś wysyp fotek, bardzo dużo....;)

















heels - Boot Square
skirt, scarf - sh
shirt - F&F
bag - Cropp
belt, bracelets, earrings, sunglasses, hairband - no name

4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, tylko ja bym bluzeczkę wymieniła na jednolitą. Jakoś ta kratka mi się gryzie z tymi kropkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great look!!! Love your blouse! Kisses <3

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)