środa, 18 kwietnia 2012

new

W zeszłym tygodniu zamówiłam sobie puder z Clinique, wczoraj do mnie przyszedł , razem z nim próbki kilku kosmetyków. Bardzo cenię sobie ten puder, jest przeznaczony do cery naczynkowej, takiej jak moja i bardzo dobrze się sprawdza. Ostatnio miałam go w wersji sypkiej, a teraz pokusiłam się na prasowany. Cena jest wysoka, ale oprócz tego, że jest świetny, wystarcza na długi czas. Ja go polecam. ;)
Na zdjęciu poniżej nowa biżuteria, naszyjnik i bransoletka, uwielbiam! ;) I kolejny nowy lakier do kolekcji. ;)
A na koniec mniami kawusia. ;)

Miłego dnia!!

3 komentarze:

  1. Bransoletka i naszyjnik są super.

    Na ostatnim zdjęciu widzę coś pysznego.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest wg. mnie jedna z najlepszych firm produkujących kosmetyki.
    Zapraszam na giveaway z ROMWE.♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)