wtorek, 3 kwietnia 2012

boyfriend jeans


Już od dawna marzyły mi się luźne, jakby męskie dżinsy, i o to w końcu mam je! Boyfriendy to ciekawa odskocznia od wszechobecnych rurek, co nie oznacza, że rurek mam dość. ;)
Polubiłam te dżinsy do tego stopnia, że nosiłabym je na okrągło i do wszystkiego.
I jak widać jestem bez kurtki a do tego w krótkim rękawie! Niech żyje wiosna!!













buty (wedges) - StyloweButy.pl
jeans - Fornarina
bluzka (blouse) -H&M
kamizelka (vest) - Golddigga
pasek (belt), apaszka (scarf) - sh
torba (bag) - Cropp
kolczyki (earrings) - I Am
bransoletka (bracelet) - no name

19 komentarzy:

  1. Searching for a jeans like that one! nice!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi sweetie,
    I checked your blog and I liked it so much: nice style!!!
    In this post I love your jacket and your short!!!!

    Follow each other!?!? Let me know on my blog...:)
    Hope to see you on my blog....

    www.thechicetoile.com

    XOXOXO, Francesca

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet w takich portkach wyglądasz super :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się buty!!! spodnie też fajnie się prezentują :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się:) fajna, wygodna stylizacja:) świetna torebka, brakuje mi tylko zbliżenia na butki:)
    Podziwiam za odwagę-ja jeszcze nie zaryzykuję wyjścia w krótkim rękawku:P obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem ja juz obserwuje:D licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poważnie jak 11laka? o matko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia.
    mam prośbę w sumie dwie zagłosujesz na mnie nr 2 w kom i sondzie ..http://malgorzata-m.blogspot.com/ i wejdziesz do mnie na bloga i klikniesz w baner LIMONKOWY SZYK z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buty i torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. IT´S GOOD TO SEE YOUR STYLE EVERY TIME.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie i torebka wyglądają bardzo ciekawie ! Pozdrawiam x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Woowww...Amazing. I like it!!!! Nice Blog Honey, i follow you ;O)))) I hope you follow me back ;))) big kisses from germany ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. amazing post, and really great blog :)
    What do you think, of following each other ?
    xoxo
    ⓈⓈ ⒻⒶⓈⒽⒾⓄⓃ ⓌⓄⓇⓁⒹ

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the way you put together everything with bf jeans. Im following you now, I hope you could follow me back as you said you will ;)
    ⓈⓈ ⒻⒶⓈⒽⒾⓄⓃ ⓌⓄⓇⓁⒹ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)