środa, 21 marca 2012

słonecznie

Nareszcie mamy wiosnę! Pewnie nie tylko mnie cieszy perspektywa dłuższych, cieplejszych dni, a co za tym idzie-mniej warstw na sobie . Póki co, nie schowałam jeszcze zimowych okryć do szafy, ale już potrafię śmigać w rozpiętej kurtce, bez rajstop i czapki...do zdjęć...;) Haha.
Mam nadzieję, że fotki staną się ciekawsze, bo wiosna otwiera możliwości. ;)








I was wearing :
sneakers - CCC
trousers - F&F
shirt, belt - Stradivarius
vest - KappAhl
sunglasses, earrings, bracelets - no name
necklace, bag - New Yorker
jacket - Tally Weijl

4 komentarze:

  1. Bardzo dajny zestaw, ale najbardziej podoba mi się kamizelka i spodnie są bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja. Uwielbiam wiosnę ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. sympatyczne zdjecia, sielskie widoczki, ladne pazurki, torba i kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)