sobota, 10 marca 2012

combinations

Ostatnimi czasy oprócz prostoty polubiłam też nieoczywiste kombinacje. Jak np. ta - kratka + kokardki. ;)
Apaszka, którą mam na sobie kupiłam może jakieś 2 lata temu w lumpku, ale szczerze powiedziawszy nie miałam na nią żadnego pomysłu. To się zmieniło, gdy weszła moda na kokardki pod szyją, od razu o niej pomyślałam i sprawdza się w tym idealnie. ;)
Jak widać, są też bransoletki, które uwielbiam, i kolczyki, zawsze mam w uszach jakąś parę, ogólnie rzecz biorąc-kocham biżuterię. ;)
Miłego weekendu!





I was wearing :
boots - Centro
pants - no name
belt - no name
buffy coat - Tally Weijl, my sister
shirt - F&F
scarf - sh
bracelets, earrings - no name
ring - H&M
bag - Reserved

9 komentarzy:

  1. Spodnie i kurtka mi się bardzo podobają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny :)
    Fajny blog, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem. Też trafiałam na takie dziewczyny :/
    Ja już obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko śliczne, a bransoletki wymiatają ;D
    Fajna notka i blog ;)

    Zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta apaszka! również uwielbiam kokardy wiązane pod szyją!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczopląsu można dostac na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna koszula, ale chustke bym sobie darowala, co za duzo to niezdrowo, wystarczy kratka;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)