wtorek, 6 marca 2012

bob

Hej! Na głowie mam boba. ;) Nie, nie tego "Budowniczego". ;) Od jakiegoś już dłuższego czasu marzył mi się bob na głowie, ale jakoś szkoda mi było moich "pięknych,lśniących,długich" włosów.;) Jednak musiałam wybrać się do fryzjera na podcięcie grzywki ( bo gdy sama się za nią zabieram, to niestety efekt nie jest za ciekawy ), i tak jakoś podkusiło mnie na podcięcie włosków po długości, a gdy fryzjerka miała już kończyć cały proces na mej głowie, zadecydowałam szybko-tniemy więcej! I od nowa. ;) I mam boba. I jestem bardzo zadowolona. ;) Teraz kolej na farbowanie, ale jeszcze nie wiem na jaki kolor. Póki co, na czubku głowy od dłuższego czasu widać mój naturalny kolor, czyli...a, nie będę się przyznawać jaki.;) Zwykle tak jest, że jak wychodzę od fryzjera, to wychodzę z "drastyczną" zmianą, i zawsze jestem zadowolona, i to jest najważniejsze. ;)
Jak widać, zmarzluch taki jak ja, zrobił sobie zdjęcia na dworze, co oznacza, że stopnie są już na +. ;) Niestety za mną błoto, i na moich butach też, ale jest zdjęcie na dworze!!!;)
Torebka na zdjęciu znów ma swój czas, wyciągnęłam ją z szafy po kilku miesiącach nie wyciągania jej. Niestety, gdy krucho z kasą, trzeba przeprosić starsze torebki/buty itp., ale z drugiej strony znów na swój sposób są nowe. ;)
Sweterko-bluzka z H&M to jeden z moich najlepszych ciuchów, noszę ją dość często i w zależności od dodatków niejako zmieniam jej wygląd, w tym przypadku włożyłam pod nią koszulę, i wyciągnęłam jakże modny kołnierzyk. Tak jeszcze jej nie nosiłam, ale efekt spodobał mi się.




wearing :
boots- Centro
trousers- F&F
bag- CCC,Jennifer&Jennifer
blouse- H&M
shirt- sh
bracelets- no name

9 komentarzy:

  1. No no jaka zmiana. Rewelacyjnie wyglądasz w krótszych włosach. Zestaw też bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Monikuella, fajnie, że się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja ukochana fryzura, nie wiem czy dzięki tobie nie polecę jutro do fryzjera, bo włosy mi urosły i mój bob wygląda jak kupa smętnych , za długich zwisów :) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne stylizacje super dziewczyna uwielbiam Twojego bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja! :D
    OBSERWUJEMY?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja ,i bardzo ładnie Tobie w tej fryzurze :D
    Obserwuję a Ty ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny sweter!
    Pozdrawiam!=)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)