poniedziałek, 20 lutego 2012

sobotnie


W końcu świeże zdjęcia. ;) Dlatego jestem.;)
Na sobie mam nową, wygraną bluzkę z Romwe. Już ją lubię, gdyż jest bardzo milutka i pasuje do wszystkiego. Uwielbiam takie luźne kroje. Ale niestety ma wadę-szybko się zaciąga, robią się tzw. oczka.
Szorty, które widzicie kupiłam jakiś czas temu w lumpeksie, były to długie spodnie, przy użyciu nożyczek zamieniły się w seksowne, krótkie spodenki. Wysoki stan i długość mini-dla mnie to seksapil i kobiecość, lubię tak i bardzo dobrze czuję się w takim zestawie. Tym bardziej, że nie mam dwumetrowych nóg, a dzięki takim spodenkom mogę się trochę "podciągnąć".




boots-Centro
tights-no name
shorts-sh
blouse-Romwe
boxer top-Moodo
necklace-F&F
bracelet-no name
bag-Cropp

5 komentarzy:

  1. fajna duża torba!! Lubię czarny kolor :)

    http://ciucholandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bluzka. Dawno nie wstawiałaś notki więc fajnie, że jest coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. those tights are so cool! i am a new follower. want to follow each other? xx sylvie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ta sama swetro-bluzke ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)