poniedziałek, 27 lutego 2012

relax

Hej!
I kolejny rozpoczęty tydzień...
Niedawno wypucowałam sobie samochód, przejrzałam blogi, i zrobiłam o nich posty...za chwilę dodam kolejną wpiskę o konkursie...i mogę śmiało zabrać się za przeglądanie (czyt.wertowanie od deski do deski) moich ulubionych czasopism popijając pyszną kawkę . ;) 
Oprócz tego wrzucam fotki kilku newsów.
Powyższa piżamka to jeden z prezentów walentynkowych od mego męża. ;)
I na koniec kilka kosmetycznych nowości.
Ach nie! Przecież to jeszcze nie koniec, przecież jeszcze "trzeba" zamieścić notkę o konkursie, jeśli chce się grać i mieć szansę na wygraną...

4 komentarze:

  1. Śliczna piżamka . Też biorę się za przeglądanie gazet ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten napój (to kawa czy jakieś kakao?) wygląda smakowicie. gazeta hot to moja ulubiona lektura, uwielbiam ją :P

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJEMY ZA KOMENTARZ ! GAZETY - TO JEST TOO <3 !
    XOXO :

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    P.S KONKURS Z BRANSOLETKAMI SO I AM NA NASZYM BLOGU : ) ZAPRASZAMYYY

    OdpowiedzUsuń
  4. joanne k. - ten napój to kawka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)