środa, 29 lutego 2012

randka

     Dziś fotki ze stylizacją z niedawnej randki z mężem. ;) ( Jeśli macie jakieś wątpliwości co do tych butów i śniegu, to bez obaw, po śniegu nie stąpałam, z samochodu do miejsca  przeznaczenia i odwrotnie ;).Włosy już w lekkim nieładzie, ale zdjęcia były robione już po powrocie do domku.
     Sukienkę tą lubię coraz bardziej. ;) A wisiorek, który mam na łańcuszku przywiozłam z wycieczki z Krakowa, będąc jeszcze w podstawówce. ;) Był wtedy na rzemyku, z resztą wtedy był czas na wisiorki na rzemykach. ;) Rzemyku już dawno nie mam, ale kulki nie mogłabym się pozbyć. Do dziś mi się podoba. ;)
Miłego dnia!







I was wearing :
shoes-StyloweButy.pl
dress-Zara
belt-sh
jacket-New Yorker
bracelet, necklace-no name
earrings-I Am
clutch-F&F

4 komentarze:

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)