środa, 1 lutego 2012

ach piękne torebki!

Dziś będzie post o torebkach, które chciałabym mieć. ;) Bez wyjątku!


Uwielbiam torebki, i te duże, średnie, małe i całkiem malutkie. Im torebka większa, tym więcej rzeczy w niej noszę, a potem szukam kluczyków od samochodu czy telefonu. To nic odkrywczego, bo każda z nas tak ma, każdą to denerwuje, ale i tak zawsze jest tak samo. ;)
Gdy jedziemy gdzieś z mężem, zawsze patrzy jaką mam torebkę, jeśli dużą, jest zadowolony, bo ma gdzie wrzucić klucze, nawigacje, czasem telefon i jeszcze jakieś inne rzeczy. Jeśli mam małą torebkę, jest zawiedziony, ale i tak zawsze mi coś do niej wrzuci. A Ty kobieto noś potem te ciężary! ;) Też tak macie? Też Wasi faceci podrzucają Wam do torebek jakieś swoje niezbędne szpargały ? ;)




8 komentarzy:

  1. Wszystkie torebki są super ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość mi się podoba bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. ...zeby tylko wygrac w totka i nic tylko kupowac wszystkie po kolei :)
    http://justkat-kat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne torebki, ostatnia jest moim nr1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja znowu jestem fanką chanelek i małych torebeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam torebki! mam podobną do tej czarnej, czwartej od dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sama bym się skusiła na tę miętową:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)