czwartek, 26 stycznia 2012

vintage vest

Znów fotki w domu, chciałabym to zmienić, ale to zimno na dworze skutecznie odstrasza me pomysły z wyjściem bez kurtki na dwór.
Na sobie mam kamizelkę, która należała  do mojej ciotki, ale moja mama też ją nosiła w czasach młodości. Tak więc kamizelka ta jest grubo starsza ode mnie. ;) I nadal świetnie się trzyma, totalnie nic nie jest zniszczona. Z resztą, kiedyś wszystko wykonywane było solidniej. Wiem, że do kompletu był jeszcze żakiet i spodnie.Szkoda, że ta reszta gdzieś zaginęła.
Torebkę, którą mam na zdjęciu, posiadam już ponad 2 lata, i znów często ją noszę. Jest strasznie pakowna, czasem będąc w markecie i nie mając reklamówki ani innej siatki na zakupy (tak jest zwykle, choć w domu jest mnóstwo jakiś torebek) pakuje do niej to, co kupiłam. ;)






shoes-Centro
bag-Reserved
blouse, trousers, bracelet-no name
necklace-gift
earrings-H&M
vest-vintage

4 komentarze:

  1. Nice outfit!!..
    Visit me if you want...there's a GIVEAWAY :D!

    www.camillassecrets.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cute vest! love the bag too!

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)