wtorek, 3 stycznia 2012

today

Dziś obudziło mnie bystre słońce, a wyglądając przez okno, zadałam sobie pytanie, kiedy ostatnio była taka zima, bo ja nie pamiętam.  Oczywiście postanowiłyśmy z siostrą wykorzystać tą słoneczną pogodę i zabrać nasze psiaki na spacerek.
Pomimo słoneczka, wiał mroźny wiatr, więc bez czapy i ciepłych butów nie dałoby rady.

                                                                           Na sobie miałam :
                                                  shoes, sweater - sh
                                                  jeans, cap - my sister
                                                  jacket - F&F
                                                  gloves - no name
Jak widać, Spinka była dziś niesforna, bardzo przeszkadzała jej smycz...






Najcudowniejsze rudzielce, mama i córcia . :) Rudych kotów nie znoszę, ale rude pieski uwielbiam. ;)


A na koniec kilka nowych kosmetyków, nie za wiele, ale zawsze coś. ;)

1 komentarz:

  1. Beautiful photos!!!
    Very good start to the year!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)