poniedziałek, 2 stycznia 2012

sylwestrowe

                                                                             Hej w Nowym Roku!!
Jak minął Wam Sylwester? Ja spędziłam go w wąskim gronie, w domu. Bawiłam się fajnie, choć tańczyłam bardzo mało i właściwie nie wiem dlaczego...;(
Zdjęć jest znacznie więcej, ale tylko te kilka nadaje się do publikacji.



Trochę rozkopana, wybaczcie, ale to zdjęcie nie jest z początku imprezy...;)

                                                         Ubrana byłam w :
                                         skirt - Zara
                                         boxer top - Moodo
                                         necklace, earrings  - H&M
                                         headband - Centro

1 komentarz:

  1. Dwa drinki naraz to już przesada. :-P
    Kreacja jak najbardziej sylwestrowa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)