czwartek, 12 stycznia 2012

brązy


Kiedyś nie lubiłam brązów, wszelakich jego odcieni, wydawały mi się kolorami dla starszych, a dziś...w sumie teraz jestem starsza, więc może dlatego mi się podobają...;) Ale też dlatego, że brąz jest naturalnym kolorem, potrafi być ciekawą bazą do łączenia z innymi kolorami, czasami z takimi, o których wcześniej nie pomyślelibyśmy. Nie jest tak oczywisty jak czerń, a do tego jest zawsze trendy.






                                                                      shoes-Centro
                                                                      shorts-Stradivarius
                                                                      blouse-sweater-H&M
                                                                      bag-Reserved
                                                                      bracelets-H&M
                                                                      earrings-no name

3 komentarze:

  1. Świetnie dobrane kolory. Bardzo mi się podoba ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like the short!

    http://thestyleattitude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)